بهترین اهنگهای من

این وبلاگ جهت استفاده شما دوستان تعیین شده است که بیشتر مربوط به شعر واهنگ های روز است

بهترین اهنگهای من

این وبلاگ جهت استفاده شما دوستان تعیین شده است که بیشتر مربوط به شعر واهنگ های روز است

آهنگ هایی که تابه حال نشنیدید با نمره ۲۰

 

توضیحات :**نازنین **(پاپ/رپ)* آهنگ و تنظیم: علیرضاامیری * با صدای علی اصغر و ایمان . همخوان : الناز حسینی * *ضبط در استودیو دورین** 

 

 

 نازنین

 

 

توضیحات :**چه سخت...**(پاپ) با صدای علی حسینی** آهنگ و تنظیم: علیرضا امیری** ضبط در استودیو دورین**  

 

چه سخت 

  

 

توضیحات :*(آدما)*(پاپ) موسیقی سریال بیا تا برویم * آهنگ وتنظیم : علیرضا امیری* با صدای :دوست عزیزم مهدی کرمی**ضبط در استودیو دورین**  

 

آدما 

 

توضیحات :*(چشم من)*(پاپ) موسیقی و خواننده :علیرضا امیری **ضبط در استودیو دورین** 

 

چشم من 

 


عسک های علیزضا امیری اهنگ ساز و خواننده و دوست خوب من